cele mai bune zile la serviciu…

…sunt zilele de concediu! 😉

Asa se spune, iar eu am avut curiozitatea sa incerc. Am luat o saptamana off, timp in care intr-adevar am petrecut cateva zile pline cu familia mea – cu adevarat o binecuvantare – si m-am concentrat mai mult asupra unor proiecte personale, privitoare la hobby-ul meu, muzica.

A fost si pe blog o pauza in postari, probabil binevenita, pentru ca ati putut in felul acesta revedea unele din articolele mai vechi. Facand o trecere in revista a acestora, am observat cum am evoluat in postari si cat de important este sa mergem din cand in cand in urma, sa citim primele articole prin prisma celor mai tarzii. Daca veti incerca si voi, veti avea o intelegere si mai buna a ceea ce trebuie retinut, in esenta, din toate scrierile de pana acum.

Bineinteles, vom posta pe mai departe articole noi. Reveniti curand! 😉

Despre tinerigepiu
Coordonator proiect

One Response to cele mai bune zile la serviciu…

  1. Nina says:

    Am revenit! De fapt am intrat deseori pe blog in ultimul timp si nimic. Adica, nimic nou! Apropo de ce ziceai, am mers si eu mai jos pe pagina si am citit articole mai ‘vechi’ pe care, poate in alte circumstante, nu le citeam…

    Deci, a fost buna pauza, si pt tine si pt noi…

Lasă un comentariu